Zdjęcia do filmu zrealizowano w Paryżu, Marsylii i Orly (Francja).
Pomimo powszechnych plotek Godard nie zrealizował tego filmu bez scenariusza. W trakcie realizacji nie miał on skończonego skryptu i często rano na bieżąco dopisywał lub uzupełniał sceny i dialogi, by popołudniu je nakręcić.
By nadać niektórym scenom więcej realizmu, Godard często podawał aktorom ich kwestie zza kamery, już podczas kręcenia.
Godard konsultował się z Jean-Pierre Melvillem na etapie postprodukcji, gdyż uważał, że film jest za długi. Bardziej doświadczony Melville doradził mu, by ten wyciął wszystkie sceny spowalniające akcję. Zamiast tego Godard w kilku scenach powycinał miejsca między wygłaszanymi kwestiami, przyczyniając się w ten sposób do narodzenia się nowej techniki montażu zwanej 'jump cut'.
Okres zdjęciowy trwał od 17 sierpnia do 19 września 1959 roku.